SmartSH

מערכת בית חכם - יתרונות

מערכות בית חכם

אם לפני עשור קינאנו בילדים של ביל גייטס על כך שבחדרים שלהם אפשר היה לשלוט בטמפרטורה של החדר בלחיצת כפתור ועוד פיצ'רים מדהימים של מערכת בית חכם שבעבר הייתה נחלת עשירים בלבד, הריי שהיום מערכת זאת נמצאת בהישג ידן של הרבה משפחות בישראל.

מערכת בית חכם מאמר 5901241_2040 (1)

מערכת בית חכם - יתרונות

מערכת בית חכם מאפשרת שליטה מלאה על מגוון יישומים חכמים בבית כגון –

  • שליטה על מכשירים החשמליים,
  • עמעום תאורה,
  • שליטה על מצלמות האבטחה,
  • שליטה על המיזוג ועוד.

מודולריות

מערכת בית חכם לא חייבת לעלות אלפי שקלים. כיום, ניתן להוזיל את עלות התקנת מערכות בתים חכמים ולבנות אותן בהתאמה אישית לצרכי דיירי הבית. בהמשך כאשר נוספים מכשירים חשמליים ויש צורך בהטמעתם במערכת הבית החכם, ניתן לעשות זאת בקלות רבה וללא כל קושי.

מערכת בית חכם מאמר remote-woman-working-modern-house-giving-voice-command-tablet-with-smart-home-application-lights-turning (1)

גיוון

בית חכם מאפשר היום לשלוט על מגוון פיצ'רים בלחיצת כפתור כמו מיזוג, תאורה, מכשירי חשמל כמו מקרר, מכונת כביסה ועוד. בבתים שרוצים לשכלל את יכולות מערכת הבית החכם, יש כיום למשל מקררים חכמים שכבר מזהים מה חסר לכם, ויודעים להזמין מוצרים בצורה אוטומטית מהסופר. בנוסף  קיים גם דוד חכם שיודע להפעיל את עצמו אוטומטית ובכך לחסוך לכם זמן, ולהפוך את החיים לקלים ונוחים יותר בדרך חזרה מהעבודה. 

קיימות אין סוף אפשרויות ליכולות של מערכות בית חכמות והן יכולות לספק מגוון פתרונות לאילו הרוצים להשקיע. אין ספק שבעתיד כל בית יהיה חכם והאפשרויות לשליטה אוטומטית על מכשירים נוספים יהיו רבות יותר.

פשטות הפעלה

אם נדמה שמערכת בית חכם היא עסק מסובך לתכנון, תפעול ושליטה, הריי שזה בדיוק ההפך. הממשק של מערכת הבית החכם של סמארט SH נוח להפליא, הכל נמצא במקום אחד והתצוגה קלה להבנה ותפעול. לאחר כמה ימים בודדים או אפילו כמה שעות מתרגלים לזה במהירות ולא תאמינו איך אפשר היה להתנהל בבית בלי זה קודם. את כל האלמנטים הללו ועוד, כמו מצלמות אבטחה חכמות המתממשקות למערכת הבית. 

אנו מציעים שירות התקנת מערכות בית חכמות כולל הדרכה מקצועית, במחירים נוחים. 

דילוג לתוכן