SmartSH

מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה ומחיר

מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה ומחיר

המחיר הממוצע של מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה נע בין 500 ל 5000 ש"ח. כמובן תלוי באיזה מערכת אבטחה אתם בוחרים, ומה היא כוללת בתוכה. התשלום על מצלמות קוויות  נקבע פחות לפי החלקים אלא יותר לפי ההתקנה והוא נע בין 600 – 250 ש"ח למצלמה. מחיר התקנת אינטרקום מצלמה במעגל סגור (CCTV) נע בין 500 ל – 5000 ש"ח תלוי היכן העבודה מתבצעת, בבניין דירות או בית פרטי ובאילו מוצרים תבחרו.  

החדשות הטובות: התקנה של מערכות אבטחה לבית יכולה לחסוך בעלויות בביטוח הדירה.

מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה ומחיר | man-holding-surveillance-security-camera

אילו אפשרויות קיימות כשרוצים להתקין מצלמות אבטחה ?

ישנן שתי אפשרויות:

התקנת מצלמה אלחוטית או מצלמה קווית ו – IP או טלוויזיה במעגל סגור. עם זאת, שיפורים רבים אחרים של מערכת האבטחה הביתית תורמים להגדרה הסופית. לרוב מערכות האבטחה לבית קיימות מצלמות עם אחסון בענן (NVR) או אחסון באתר (DVR) . וכוללות בין היתר –  גלאי תנועה, רזולוציה משופרת, ניטור ויכולות ראיית לילה. ז"א שככל שתוסיפו יותר יישומים למערכת האבטחה שלכם, כך המורכבות של המכשירים והתקנתם במקום עולה. ובעקבות כך – גם המחיר.

מה שאומר, שכמו כל דבר, בסופו של יום –  הצרכים שלכם הולכים להכתיב כמה יצא החשבון הסופי.

התקנת המצלמות אבטחה מחיר

התקנת מערכת אבטחה ממוצעת תעלה כ – 2000 ש"ח . המחיר להתקנה מקצועית יכול להשתנות בצורה דרסטית בהתאם לסוג המערכת ומספר המצלמות. בנוסף לעלויות הציוד, כל מצלמה תנוע בין 200 ל-600  ש"ח להתקנה מקצועית. מערכת המיועדת להתקנת עשה זאת בעצמך לא תעלה לכם דבר אלא בזמן, בהנחה ויש לכם את הכלים הנכונים להתקנה. 

בין אם בסופו של דבר אתם בוחרים במסלול עשה זאת בעצמך או שוכרים מקצוען, ייעוץ ראשוני יעזור לך להבין את הצרכים המדויקים שלך בהתבסס על הדרישות של הבית שלך. פגישת ייעוץ היא בדרך כלל בחינם.

סוגי וגודל מצלמות האבטחה יהיו תלויים בגורמים רבים:

גודל הבית שלכם –  ככל שיש יותר שטח, ככה צריך יותר מצלמות. אתם תצטרכו גם איכות גבוהה יותר עם רזולוציה ושדה ראייה טובים יותר בשביל להיות בשליטה על אזורים גדולים יותר.

צורכי אבטחה – החל מזוג מצלמות לניטור ילדיך ועד לכיסוי של 360 מעלות הן בתוך הבית והן מחוצה לו בכדי להרתיע מפעילות פלילית.

מצלמת אבטחה חיצונית או פנימית –  מצלמות פנימיות אינן צריכות להיות עמידות בפני מזג אוויר ולעתים קרובות הן זולות יותר מצלמות אבטחה חיצוניות.

מצלמת אבטחה קווית או אלחוטי – התקנת מצלמת אבטחה קווית הרבה יותר מסובכת מהתקנה של מצלמה אלחוטית וזה בגלל החוטים. מומלצת עזרה מקצועית.

יתרונות וחסרונות של התקנת מערכת אבטחה קווית מול אלחוטית

למרות שהתקנתן של מצלמות אבטחה אנלוגיות לרוב יותר יקרה מאשר אלחוטיות, מחירם של היישומים המגיעים במערכת אבטחה קווית סבירים יותר. בנוסף, מכיוון שנקדחים חורים, מתווספים חוטים ומוצבים צינורות, בדרך כלל יש צורך בשכירת קבלן. שמעבר להוצאה הכספית הנוספת, החיסרון האמיתי היחיד הוא שבגלל שמועברים חוטים ממקום אחד לשני, מיקומם של המצלמות קבוע. אבל, היתרונות עשויות לעלות על החסרונות, זאת בגלל שלא ניתן לפרוץ למערכות קוויות מרחוק, ולהן ספק כוח מובנה שלרוב מגיע עם סוללת גיבוי להפסקות חשמל.

עלויות מערכת אבטחה אלחוטית

מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות קלות להתקנה, מה שהופך אותן לבחירה נפוצה עבור אלה שרוצים להתקין בעצמם את מערכת האבטחה לבית. הם גם קלים ונוחים להזזה ממקום למקום וכמעט תמיד מציעים גישה מרחוק. החסרונות הן שמצלמות אלו אינן כוללות מקור מתח ישיר ויש חובה להתקינם בטווח הרשת האלחוטית של הבית בכדי שיוכלו לתפקד כהלכה. לעתים קרובות, יש להם רזולוציה נמוכה יותר מאשר המצלמות אבטחה לבית האנלוגיות וניתן יותר בקלות לפרוץ אותם מרחוק. דגמים אלחוטיים נתונים גם להפרעות אות.

בדיוק בגלל זה חשוב לשכור מקצוען להתקנת מצלמת אבטחה לבית

cctv-systems-system-camera-electrician-guy-job

מצלמות במעגל סגור מחירים (CCTV)

מחירי מצלמות טלוויזיה במעגל סגור מתחילות החל מ- 500 עד 1,000 ₪ לבניין דירות, ומ-  1000 עד 5000 ש"ח לבית פרטי. כמובן, תלוי בתכונות נוספות, כמו רזולוציה גבוה ו\או אחסון דיגיטלי גדול יותר. מערכות מצלמות במעגל סגור אלה מערכות הפועלות בדרך כלל ללא תלות באינטרנט.  המצלמות מקליטות וידאו ומאחסנות אותו במקום. אלה מנוטרים באופן מקומי או מאחסנים וידאו על מקליט וידאו דיגיטלי פיזי (DVR). בתים ועסקים גדולים משתמשים לרוב בטלוויזיה במעגל סגור. ניתן לחבר את ה-DVR לאינטרנט, מה שמאפשר צפייה מרחוק,  אך גם פותח אפשרות שתהיה פריצה.

מצלמות אבטחה IP מחירים

מצלמת אבטחה ip קבועה פנימית וחיצונית (בתוך ומחוץ הבית) עולה בממוצע בין 450 עד ל 1200 ש"ח וניתנות להגדרה והרחבה בקלות. לעתים קרובות מגיעות עם תכונות כגון רזולוציה משופרת וראיית לילה. מצלמות IP הן כמעט תמיד אלחוטיות ומתחברות ישירות לאינטרנט, מה שהופך אותן לפופולארית עבור אלה שרוצים לבצע את ההתקנה בעצמם. מצלמות אלו משדרות וידאו דרך הרשת המקומית של הבית שלכם ובדרך כלל מאחסנים וידאו דיגיטלי על מקליט וידאו ברשת (NVR). עם זאת, זה הופך אותם פגיעים לפריצה.

דילוג לתוכן