SmartSH

אזעקה לבית - מדוע חשוב להתקין בישראל?

אזעקה לבית

בישראל, בדומה לשאר ארצות העולם, מערכת אזעקה לבית יכולה להציל חיים, בכך שהיא שומרת על הבית ועל כל האנשים אשר נמצאים בתוכו. לרוב, מתקינים את מערכת האזעקה ביציאה מהבית אך קיימות מערכות טכנולוגיות שונות אשר ניתן להתקין אותן גם במהלך הלילה או רק על דלת הכניסה. בנוסף, ישנם חיישני תזוזה אשר מופעלים במהלך תזוזה בבית, היכולים להתריע על פריצה אפשרית.

לא משנה איך תסתכלו על זה, מערכת אזעקה לבית היא לטובתנו ובהחלט טמונים בה יתרונות רבים שאותם אנחנו ריכזנו במיוחד עבורכם במאמר הנוכחי.

אזעקה לבית מאמר sistema-de-alarma-para-el-hogar-sistema-de-seguridad-cctv-sobre-fondo-blanco (1)

איך לבחור מערכות אזעקה לבית?

אומנם, מערכות אזעקה הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו הרגילים ואנחנו מוצאים את האזעקות בבתים רבים, בחנויות ובתי עסק וכן במוסדות ציבוריים – ובעצם, בכל מבנה!

ככל שמערכות אזעקה יתפתחו להיות משוכללות יותר עם טכנולוגיה מתוחכמת ומיוחדת, כך גם דרכי הפריצה אליהן ישתכללו עד לרמה שהם מבטלים לחלוטין את מערך האבטחה המותקנת בבית.

כנראה שאף פעם לא נהיה חסינים לגמרי מפני פריצות , אבל דבר אחד בטוח – אזעקה לבית בהחלט תורמת בשמירה על הבית או המבנה שלכם ומונעת מפורצים רבים לפרוץ אליכם. לפני שנבחר מערכת האזעקה המתאימה עבורנו, חשוב ביותר שנכיר את האפשרויות העומדות בפנינו

מערכת אזעקה אלחוטית או קווית?

מערכות אזעקה לבית מתבססות על שתי שיטות שונות, כאשר קיימת מערכת אזעקה אלחוטית וקווית:

מערכת אזעקה קווית

אזעקה שמבוססת על ידי חיבור חוטי המתחבר בפנים הבית עם חוטי חשמל. מומלץ לתכנן את האזעקה הקווית במהלך בניית הבית, ככה שלכל חוט יהיה מעבר ישיר בין החדרים השונים ולא חיבור חיצוני. מחירה של מערכת האזעקה הקווית נחשבת לזולה יותר, אך תהליך ההתקנה של מערכת אזעקה קווית יהיה מורכב ומסובך ובגלל זה גם יקר יותר.

מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית  היא פתרון נוח ואסתטי יותר לאבטחת ביתכם. אזעקה אלחוטית נחשבת לזולה יותר בגלל מהירות ופשטות ההתקנה ובכך שניתנת לניוד ממקום למקום בקלות. 

אזעקה לבית מאמר modern-cctv-security-system-background-wooden-wall-garden-smart-camera-theft-protection (1)

התקנת אזעקה בבית - סיבות

הסיבות להתקנת מערכות האזעקה השונות יכולות להיות רבות, אבל הסיבה המרכזית היא בכדי ליידע את הסביבה על מצב לא תקין שמתרחש באזור גאוגרפי מסוים. אם אתם שומעים אזעקה שהופעלה בבית מסוים או מבית עסק, כנראה שמדובר באדם המנסה לפרוץ למקום. במצב כזה רצוי שתזעיקו את כוחות המשטרה כדי שאלו יבדקו אם אכן מדובר בפורץ או שאולי בתקלה שהתרחשה.

אזעקה לא מונעת רק גניבות, אלא יכולה להתריע לכם שמישהו חדר לתוך הבית. אזעקה יכולה להציל חיים ואת חיי האנשים שנמצאים בתוך המבנה שמבינים שמישהו נכנס לבית, וכנראה יחפשו מקום מסתור.

רבים מבעלי הבתים הפרטיים מתקינים מערכת אזעקה בכדי לשמור על חפצים יקרי ערך או אפילו על בעלי חיים. ישנם סוגים של כלבים וחתולים שגנבים מרבים לגנוב בכדי למכור אותם מחדש, מערכות האעזקה יידעו את בעל הבית על פריצה קיימת, ככה שהבעלים יוכל להזמין משטרה למקום.

 

שומרים עליכם בכל רגע נתון – SMARTSH

אנחנו בחברת SMART SH, מציעים לכם מערכות לבית חכם שלנו שישמרו עליכם בכל זמן נתון. כגון: אבטחת מידע לעסקים ו – מערכות אזעקה לבית, כדי שתדעו שיש מי ששומר עליכם.

דילוג לתוכן