SmartSH

התקנת בית חכם - מה היתרונות?

התקנת בית חכם

החלטתם על התקנת בית חכם ? למרות שלרבים מאיתנו, להתקין מערכת בית חכם נשמע בגדר חלום, בימינו אלו זה לגמרי אפשרי! אין ספק שהעתיד כבר בפתח, ואפילו ביתנו האהוב עובר שינוי ושדרוג לעולם הטכנולוגיה.

התקנת בית חכם woman-setting-home-security-system

אילו מערכות בית חכם קיימות?

רבים מאיתנו אפילו לא יכולים לדמיין כי קיימות מערכות בית חכם השולטות בביתנו לחלוטין. החל ממערכות השולטות על התאורה ועד מערכות שיודעות להדליק את המזגן או את הדוד לפני שהגענו לבית. בית חכם יכול לייעל לנו את החיים, ואם בעבר הייתם חוזרים הביתה ומחכים זמן רב שהדוד יחמם את המים, הרי שהיום לפני שאתם יוצאים מהעבודה, אתם יכולים להתחבר למערכת הנייד שלכם ולהפעיל את הדוד מרחוק (ככה, שכשאתם תחזרו לביתכם, המים במקלחת יהיו חמים כבר).

מערכות בית חכם מאפשרות לנו חיים בנוחות מקסימלית. בעוד שניתן להשתמש במערכות הבית החכם לצורך תכנון תאורה בבית, הגדרת מערכת האבטחה הביתית ומערך המצלמות או שליטה במכשור כמו המקרר או מיזוג אוויר ומערך החימום הביתי. 

באמצעות לחיצת כפתור אחת פשוטה, תוכלו להגדיר את מערכות הבית החכם שיפעלו יחדיו או כל מערכת לחוד.

יתרונות בית חכם

בתים חכמים פועלים על חשמל . כאשר, בסופו של דבר, המטרה הסופית של בית חכם זה להפוך את החיים שלנו לנוחים יותר, הן מבחינת השימוש והן מבחינת התשלום עבור השימוש בחשמל הבית. בתים חכמים מותקנים עם מערכות חסכוניות באנרגיה, מה שאומר שבסופו של דבר, אתם אלו שתרוויחו לטווח הארוך. מכיוון שבמקום להדליק את הדוד והמזגן לזמן ממושך ולשכוח שהדלקתם אותם), הבית החכם מעניק לכם את ההזדמנות לתכנן מראש באילו שעות וזמנים יופעלו המערכות השונות בביתכם, מה שבסופו של דבר יביא לחסכון משמעותי לצד רמת חיים גבוהה שאתם הולכים לייצר עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

ומה באשר לחסרונות? כאמור, אין כלל חסרונות בהתקנת בית חכם, למעט שלפעמים ההשקעה הראשונית בתשתית תחשב לגבוהה ויכולה להגיע גם ל כמה אלפי שקלים (כאשר, חשוב לציין, כי בהמשך השנים ההשקעה הזו תחזיר את עצמה כשאתם תבינו עד כמה אתם חוסכים בביתכם).

בוחרים בבית חכם – בוחרים SMARTSH

ב- SMARTSH, אנחנו אוהבים בתים חכמים חסכוניים באנרגיה, וזאת משום שבתים חכמים חוסכים הזמן וכסף. אם אתם מחפשים את החברה האמינה והמקצועית לתכנון התקנת בית חכם, הרי ש – יגעתם, מצאתם!

עם צוות מקצועי ולקוחות מרוצים שנהנו כבר מהתקנת מערכות בית חכם וייעול החיים, אנחנו מזמינים אתכם להיות המשפחה הבאה שתהנה מבית חכם טכנולוגי וחסכוני!

דילוג לתוכן